Skip to content Skip to footer
Transitie Marketeers Podcast
Op weg naar een duurzame toekomst

Transitie Marketeers podcast

Wij geloven dat elk bedrijf, organisatie en instelling het verschil kan maken door te communiceren hun bijdrage richting een duurzamere toekomst. Deze manier van communiceren noemen wij transitiemarketing.

In de Transitie Marketeers podcast gaan we dieper in op dit thema. We geven bedrijven het woord over hun concrete initiatieven en wat zij bijdragen aan positieve veranderingen.

We bespreken het proces en wat hier bij kwam kijken, hebben ze meer positieve effecten gemerkt of was het een flinke investering? Door deze verhalen te delen hopen we andere bedrijven te inspireren en ook hun positieve bijdrage te vertellen. Het kost niet alleen geld om een bijdrage te doen aan een betere wereld, maar het kan je ook een beter imago, nieuwe werknemers of meer klanten opleveren. 

Nieuwste Podcasts

#03 Rensink – Gerdy Pusceddu

In aflevering drie van de Transitie Marketeers Podcast vertelt Gerdy Pusceddu de waarde van samenwerking en duurzame ontwikkeling in de renovatiemarkt, en hoe haar bedrijf zich inzet voor zowel medewerkers als de toekomst van de planeet.

Transitie Marketeers Podcast Aflevering 3 Rensink

#02 Natuurlijk Makelaars - Huub Swartjes

In aflevering twee van de Transitie Marketeers Podcast vertelt Huub Swartjes, eigenaar van Natuurlijk Makelaars, over de duurzame ontwikkelingen in de woningmarkt en waar zijn makelaars kantoor zich in onderscheid.

Transitie Marketeers-Podcast aflevering 2 Natuurlijk Makelaars - Huub Swartjes

#01 Windesheim - Babette de Weerd

In de eerste aflevering van de Transitie Marketeers Podcast vertelt Babette de Weerd, opleidingsmanager Commerciële Economie aan Windesheim in Zwolle, over haar visie op de rol van de marketeer van de toekomst.

Transitie Marketeers Podcast aflevering 1 Windesheim - Babette de Weerd

Transitie Marketeers Podcast - Het begin

In deze intro aflevering vertellen we wat Transitiemarketing inhoudt en wat ons doel is van deze podcast. In de volgende afleveringen geven we bedrijven het woord over hun initiatieven en wat zij bijdragen aan positieve verandering.

Transitie Marketeers Podcast aflevering 0 Intro

De Transitie Marketeers

Aldert van Buuren, Transitiemarketeer en businesscoach Branding Friends
Transitiemarketeer en businesscoach

Aldert van Buuren

Strateeg en dr. in biofysische chemie en computermodelling, Aldert heeft werkervaring die zich uitstrekt van het verkopen van lingerie en auto’s tot en met coaching en organisatieontwikkeling.
Als wandelende ideeënfabriek kan het altijd beter en gekker. In zijn werk legt hij snel verbanden en zorgt dat opdrachtgevers overzicht houden.

Sander Span, Marketing, Communicatie Manager en Transitiemarketeer, Branding Friends
Marketing, Communicatie Manager en Transitiemarketeer

Sander Span

Merkenbouwer pur sang. Van strategie tot en met realisatie. Jarenlange ervaring in het werken aan sterke merken. Analytisch, planmatig en strategisch met gevoel voor design. Gewend om grote marketingcommunicatietrajecten te begeleiden en aan te sturen.
Met een kritische blik, creatief denken en een nuchtere mentaliteit altijd in staat klanten te helpen aan een passende oplossing voor de vraagstukken van vandaag.

Vincent Rothengatter - Art Director, Branding Friends
Merk en identiteit ontwerper

Vincent Rothengatter

Vincent is een brand designer met een brede interesse in andere vakgebieden. Hij gelooft dat je pas iemand goed kan aansturen als je weet wat voor werk diegene uitvoert. Daarom heeft hij in zijn carrière van alle markten wat proberen te leren, van marketing tot software development en van game design tot salestraining.

Vincent helpt bedrijven om een sterk merk te bouwen dat aansluit bij hun doelgroep. Hij gelooft dat een goed kloppend merk een essentieel onderdeel is van elk succesvol bedrijf.

WIL JE OOK MEEDOEN?

Vertel jouw verhaal en inspireer anderen!

 Heb jij als bedrijf al innovatieve stappen gezet? Laat je stem dan horen in onze podcast en deel je verhaal met een breed publiek.  

Vertel ons niet alleen wat je doet, maar vooral ook waarom je het doet en wat het jou heeft opgeleverd. Met deze ervaringen hopen we andere bedrijven te inspireren om ook in actie te komen! 

Waarom zou je meedoen? 

  • Multichannel exposure: gebruik de podcast als waardevolle content op je eigen communicatie- en social mediakanalen. 
  • Promotie voor jouw merk: deel jouw verhaal en vergroot je zichtbaarheid. 
  • Unieke kans: positioneer je als voorloper in de transitie naar een betere wereld en versterk je imago. 
  • Inspireer anderen: motiveer andere bedrijven om ook stappen te zetten voor een betere wereld. 

Wil jij met jouw bedrijf de wereld een stukje beter maken en anderen inspireren? Neem dan deel aan de Transitie Marketeers podcast!